محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

نی نی جون مامان

از خدا می خواهمت

1391/8/4 1:40
247 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مجتبی جونم

میدونم خوبی و ازت نمی پرسم چون تو پیش پاکترین موجودی و پیش بهترین بنده هاش بزرگ میشی و رشد میکنی

فردا روز عرفه است یکی از اون روزایی که خدا گفته دعای ما بنده ها را زود اجابت میکنه دلم میخواست امسال تو تو دلم باشی و با هم این دعا را بخونیم و برا سلامتیت دعا کنم اما خوب خواست خدا نبود و باید امسال را هم مثل تموم سالهای قبل بدون تو این روز عزیز را بگذرونم

میگن برا اولاد به امام جواد متوسل بشین ما هم اگه بطلبه فردا همراه باباجون میریم حرم پدر بزرگوارش تا این دو امام را به حق هم قسم بدیم ازشون بخوایم که ضامن مون بشن تا خدا هر زمان صلاحه به ما یه فرزند صاالح و سالم بده

البته تا چند ماهی من باید استراحت کنم و بعد برای نی نی دومم دعوت نامه بفرستم تا الان میگفتم باشه یه سال صبر کنیم و بعد نی نیمونو دعوت کنیم که بابا جون با اینکه دوست داشت زودتر بابا بشه به خاطر من قبول کرد اما الان میگم هر زمان که دکتر اجازه بده همون موقع نی نی مونو دعوت کنیم چون طاقت دوری ندارم و میخوام زودتر یه فرشته که بعد خدا مال من و همسر عزیز و مهربونم باشه را بغل کنم امیدوارم این بار انتظارم کمتر باشه اگه خدا صلاح بدونه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان حسام كوچولو
17 اردیبهشت 92 19:07
انا لله و انا اليه راجعون سلام پسرم عزادار پدر بزرگش شده. لطفا به ما سر بزنيد و داغ اين غم رو با حضورتون برامون كم رنگ تر كنيد. کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام