محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره

نی نی جون مامان

بیوگرافی

1391/3/30 3:27
247 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان

میخوام امروز خودمونو برا مهمونای وبلاگمون معرفی کنم

من محدثه ام 20 سالمه فرزند ارشد خانواده ام دو خواهر دارم که منتظرن تو بیای و بشن خاله و شما دایی نداری ولی قراره به شوهر خاله ات بگی دایی

بابا جون اسمش هادیه 24 ساله تو یه خانواده پر جمعیت به دنیا اومده فرزند ششمه شما 4 تا عمه داری و 4 عمو

ما مشهدی هستیم والان مشهد زندگی می کنیم ولی تا شهریور ماه میریم قم اونجا من و بابا تنهاییم تو بیا و مارا از تنهایی در بیار

من و بابا جون عاشق همیم و می خوایم که تو بیای تا شور و هیجان زندگیمون صد چندان بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی
30 خرداد 91 8:03
سلام مامان اینده خوبی؟ منم 20 سالمه والان 4 ماهه باردارم خوشحال میشم پیشم بیای
بابای ملیسا
31 خرداد 91 23:40
عرض سلام و ادب و احترام دارم حضورتون . وبلاگ ملیسا دخترم ، با موضوع نه ماهگی ملیسا خانم به روز شد . خوشحال میشیم اگر با حضورتون کلبه مجازی ما رو منور کنید و خوشحالتتر اینکه نظاره گر عکسهای ملیسا بوده و با گذاشتن یک نظر هر چند کوتاه که نشانه ای از محبت عمیق و طولانی به دخترمون داره ، یه خاطره قشنگ دیگه براش رقم بزنید . منتظر قدمهای پر مهر و محبتتون هستیم .
فری(شکلات مغزدار)
27 مهر 91 0:35
اخیییییییییییی خیلی خوشحالم که باهات اشنا شدم
ایشالا زودی مامان می شی.ایشالا که همیشه خوشبخت باشی.


سلام همچنین برای شما هم آرزوی خوشبختی میکنم