محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره

نی نی جون مامان

اولین سونو گرافی

1391/5/24 16:45
340 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه رفتم سونوگرافی که شما را ببینم

اما دکتر گفت که فقط ساک بارداری دیده شده و باید دوباره دوهفته بعد برم سونو یعنی ١ شهریور مامانی

نگرانتم میترسم نباشی تورا خدا خودتو نشون بده

خداجونم خودت فرشتمو دادی برام حفظش کن

الان تنها چیزی که از خدا میخوام سلامتی نی نی نازمه

امیدوارم توسونو بعدی قلب نازت هم بزنه

از همه دوستان هم میخوام که برای من و نی نی دعا کنن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

شیما مامان درینا
24 مرداد 91 16:59
سلام عزیزم برای من هم همین اتفاق افتاد وقتی برای اولین با رفتم سونوگرافی جنین دیده نشد ولی بعد از دو هفته دیده شد . به امید خدا نی نی شما دو هفته دیگه سر چاش خیالت راحت باشه به من از نی نی خوشگلت خبر بده
❤مامان آزی❤
24 مرداد 91 17:04
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
عمو روحانی
25 مرداد 91 16:37
سلام. از لطف شما سپاسگزارم. دعا گو خواهم بود. در ماه مهمونی خدا بهترینها رو براتون آرزو می کنم . امیدوارم مسافرتون سر ایستگاه بیاد پیشتون . حق نگهدارشما وهمسر محترم
در انتظار فرشته كوچولو
26 مرداد 91 10:04
سلام عزيزم خيلي برا دعا كردم ايشالا هر چي به صلاحت باشه همون اتفتق ميوفته خودتو نگران نكن توكل كن به خدا و همه چي رو بسپر دست خودش



ممنون از لطفت عزیزم انشاالله خدا به شما هم هر چی میخوای بده گلم
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
10 بهمن 91 2:44
زود رفتی سونو اما انشالله که نی نی ت زودتر خودشو نشون بده خیالت راحت بشه.


عزیزم این مال نی نی قبلی بود که 14 شهریور رفت