محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

نی نی جون مامان

خوش اومدی گلم

1391/5/9 1:59
479 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جون

خوش اومدی به دلم عزیزم

قربونت بشم هنوز باورم نمی شه که تو دلمی و الان داریم هفته ششم را می گذرونیم.

عزیزم خیلی خوشحالم که تو بالاخره اومدی تو دلم و من مامان شدم لحظه شماری میکنم ببینم کی

صدای قلبتو میشنوم که باور کنم تو وجود منی و واقعا دارم مامان میشم.

خوشحالم که بالاخره اومدی به زندگی ما و منتظرم که حرکتاتو حس کنم و تو دلم بدوی یا فوتبال بازی

کنی عزیزم دلم می خواد لگدهاتو احساس کنم و از خدا می خوام که این دوران هم به سلامتی تموم

بشه و تو سالم بیای بغلم و من و بابا جون هم بتونیم تو را به شایستگی تربیت کنیم و تو هم لیاقت

سربازی امام زمان را پیدا کنی  گل مامان .

خدایا نی نی من را سالم حفظ کن تا به موقع بیاد بغلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
10 بهمن 91 2:42
مبارکه عزیزم


ممنون