محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

نی نی جون مامان

خدا جونم شکرت

1391/5/4 1:58
529 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

امروز من خیلی خیلی خوشحالم عزیزم دیشب و امروز من بی بی چک استفاده کردم دیشب یه

خط خیلی کمرنگ داشت که اولشندیدم و خیلی ناراحت شدم ولی بعد دیدم که یه خط خیلی

خیلی کمرنگ داره انقدر خوشحال شدم که اندازه نداره.

برای اطمینان بیشتر امروز صبح دوباره یکی دیگه استفاده کردم که خطش خیلی پررنگتر بود .

خیلی خوشحالم عزیزم چون الان خیلی احتمالش زیاده که شما تو دلم باشی و بالاخره خدا

عیدی شعبانم را داد که شمایی عشقم .

خداجونم شکرت واقعا ممنونم خدا جون بزرگتری هدیه دنیا را به من دادی خدا ممنونم.

نمیدونم باید چه کار کنم و چه جوری از خدا تشکر کنم فقط میدونم در مقابل خدا هیچ کاری از من

ساخته نیست و هر کار بکنم بازم کمه برای شکر گذاری

خدا جونم الان حتی اگه خدایی نکرده باردار هم نباشم واقعا دلم شاد شده هر چند که بازم

میترسم اشتباه شده باشه

اینم عکس بی بی چک که مثبت شده

 بی بی چک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زینب ( مامان امیر عباس)
4 مرداد 91 2:00
سلام عزیزم از صمیم قلب بهتون تبریک میگم انشالله صحیح و سالم به دنیاش بیاری و صالح بزرگش کنی . میگما اگه همسایه آقام امام رضایی سلام گرم من و پسرم و بهش برسون بگو خیلی نوکرشیم خیلی با مرامی .دعا کن امیر عباسم انشالله سالم به دنیا بیاد و صالح بزرگ بشه


زینب جان انشاالله به سلامتی زایمان میکنی و امیر عباستو بغل میکنی عزیزم
سحر2010
4 مرداد 91 7:35
محدثه جوون فقط میخوام بگم خیلی برا خوشحالم و بهت تبریک میگم امیدوارم هر چه زودتر صدای قلب پاک و زلالشو بشنوی
فاطمه
8 مرداد 91 0:09
سلام محدثه جون...تبریک میگم
منم لینک کن گلم


سلام عزیزم ممنون که لینکم کردی منم لینکت کردم انشاالله که به زودی خبر مامان شدنتو بشنویم