محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

نی نی جون مامان

دلنوشته به آقا

1391/4/15 15:32
342 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آقا جون میلاد شماست همه ایران غرق جشن و شادیه همه خوشحالیم و منتظر عیدی هستیم

آقا جون دوسال پیش یکی از سربازانتون(انشاالله) را جلو راه من قرار دادین و من با اون ازدواج کردم آقاجون

شما از خدا بخواین و واسطه بشین که یکی دیگه از سربازاتون بیاد تو دل من و من بزرگش کنم تا انشاالله در

رکاب شما سربازی کنه آقا جون شما را به حق جدتون ولی نعمتمون امام رضا قسم میدم و امام رضا را به 

حق شما فرزندشون امام جواد قسم میدم واسطه شید بین من و خدا .

آقا جون من روسیاه خجالت میکشم با خود خدا صحبت کنم آقا جون شما که آبرو دارین شما واسطه شین 

آقا جون من از شما تقاضای عیدی دارم

من از شما یه فرزند صالح و سالم میخوام که قبولش کنید به سربازی خودتون.  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ناهید
16 تیر 91 15:55
سلام عزیزم خوبی؟؟ایشالا به زودی زود خدا یه نی نی ناز بذاره توی دلت برای منم دعا کن منم یه مامان منتظر هستم.به وبلاگم سر بزن خوشحال میشم.


سلام عزیزم انشاالله که عیدی شما تو شعبان فرزند صالح باشه و این انتظار سخت تموم بشه