محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

نی نی جون مامان

سالگرد ازدواجمون مبارک

1391/4/17 3:20
625 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته مامان

الان یک سال از ازدواج من و بابا جون میگذره. ویک سال پیش ما زندگی سراسر عشقمون را شروع

کردیم.

ما هیچ چیز تو زندگی مون کم نداریم جز یه فرشته ناز و پاک.

خدا جونم فرشته مارا زود تر بهمون بده ما دیگه تحمل دوری شو نداریم.

این ماه خیلی مناسبت هست عیدی ما فرشته کوچولومون باشه خداجونم.

لطفا برامون دعا کنید .

تقدیم به همسر عزیزم:

من به دو چیز عشق می ورزم یکی تو و دیگری وجود تو

به دو چیز اعتقاد دارم یکی خدا و دیگری تو

در این دنیا دو چیز میخواهم یکی تو و دیگری خوشبختی تو

من این دنیا را برای دو چیز میخواهم یکی تو و دیگری با تو ماندن تا همیشه

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
2 دی 91 14:44
آنکه قصد خوشبختی دارد، در را میکوبد و فقط آنکه عشق میورزد در را باز خواهد دید. (سالگردازدواجتون مبارک)