محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

نی نی جون مامان

دل نوشته من برا تو که هنوز نیومدی

1391/4/13 18:08
352 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی جونم

پس کی میای گل مامان؟

نه از تو نمیپرسم از خدا میپرسم خدای من کی فرشته نازمو میدی بهم ؟

نمیدونم شاید من هنوز آمادگی لازمو ندارم ....... . شاید خدا میخواد که تو برام عزیزتر بشی با انتظار

کشیدن ....... .

نازگلم خودت از خدا بخواه بیای پیشم. نمیدونم شاید خود تو هم هنوز به من اعتماد نداری ! مطمئن باش

با تمام وجود دوستت دارم .

تو از خدا بخواه که بیای پیش ما همه منتظرتن گل مامان .

من که واقعا بیصبرانه در انتظارم، بابا خیلی دوستت داره و میخواد که زودتر داشته باشه تو را .

مامان جون آرزو داره که زودتر نوه دار بشه ، بابا جون دوست داره تو بیای ولی تا حالا چیزی نگفته.

خاله ها هم دوست دارن بیای ، حتی مامانی هم که خبر نداره ما برات دعوتنامه فرستادیم دوست داره

بیای و به ما میگه زودتر دعوتش کنید ، مامانی نمیدونه شما نازت زیاده و به دعوت مامان و بابا  هنوز

جواب ندادی. عمه ها و عموها هم دوستت دارن .

بیا پیش ما، دعوت بزرگتراتو رد نکن.

  عسلکم بیا بدون که عاشقتم . من از الان دارم برای شما لباس میبافم . لباس میخرم گاهی ، میدونی

چرا؟

چون وقتی دلم بگیره و خیلی دلتنگت بشم اونا رو نگاه کنم و تو را تصور کنم  تا دلم شاد بشه .

خداجون من از تو میخوام که زود تر لایق مادر شدن بشم.

مهمونای گلم شما هم برام دعا کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

منتظر نی نی
14 تیر 91 1:34
امیدوارم که هرچه زودتر خبر بارداریتو بدی
ناهید
16 تیر 91 15:51
سلام عزیزم منم یه مامان منتظر هستم برای منم دعا کن.به وبلاگم سر بزن خوشحال میشم.
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
24 آبان 91 23:20
انشالله که هر چه زودتر نی نی تون به دعوت شما لبیک بگه اماسالم باشه و برای پدر و مادرش خیرو نیکی بیاره.


ممنون مریم جان انشاالله خدا حسام کوچولوتو برات حفظ کنه