محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

نی نی جون مامان

خدایا هر چه صلاح مونه

1391/4/20 17:42
409 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

 نمی دونم الان تو دلمی یا پیش فرشته ها

خدا جونم فرق نمیکنه که به ما دختر بدی یا پسر خدا جونم هر چه زودتر  یه نی

نی سالم و صالح به ما بده

فرقی نمی کنه دختر باشی یا پسر.....همین که با دل کسی بازی

نکنی مردی!

 

لباس هایم که تنگ می شد

می بخشیدم به این و آن

ولی دل تنگم را ، حالا

چه کسی می خواهد !؟

گلم دل من الان برا شما تنگه و دوست دارم زودتر بیای توش تا دیگه دل تنگ

نباشم عشقم .

خدا جون یعنی میشه همین ماه من مامان بشم.

میدونم که واسه خدا کاری نداره دادن یه نی نی سالم ژس از خودش میخوام

که یه نی نی سالم و صالح همین ماه بذاره تو دلم .

تا من این شکلی بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمدرضا
29 تیر 91 17:43
من محمدرضامو از امام رضا و پسرش گرفتم . ایشالله به زودی مامان میشی
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
15 دی 91 16:01
انشالله که به مراد دلت برسی


ممنون مریم جان