محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

نی نی جون مامان

عید قربان مبارک

1391/8/6 15:39
296 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مجتبی جونم

پسرم عیدت مبارک گلم ببخشید دیر اومدم وقت نداشتم بیام

عید به همه دوستای خوبمون هم مبارک

روز عرفه رفتیم حرم خیلی خوب بود از همه بهتر اینکه ٧ تا شهیدم مهمون امام رضا بودن منم حسابی از فرصت استفاده کردم و بعد از امام رضا و پسرش جواد الائمه و امام حسین از اون شهیدا حاجتمو خواستم خلاصه خیلی از بنده های خوب خدا را واسطه قرار دادم از همشون خواستم که هروقت به صلاحم بود برادر یا خواهر تو را بهم بده گلم

تو هم که پیش خدایی برا مامان بابا دعا کن عزیزم

و البته فقط به فکر خودم نبودم و برای همه دوستامون دعا کردم مخصوصا اونایی که منتظر نی نی ان و البته برا سلامتی همه نی نی های تو راهی و به دنیا اومده

راستی گلم نی نی عمه عزت هم دختر شده اون سه هفته از شما بزرگتره و اسفند دنیا میاد انشاالله به سلامتی بیاد بغل مامانش

برام دعا کن عشقم

از همه دوستان هم میخوام که برام دعا کنن

دوستایی که میاین ما منتظر نظراتون هستیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
7 آبان 91 20:52
سلام ...خوش به حالت اینقدری دلم واسه آقا تنگ شده که دلم می خواد پر بکشم تا حرمش ... اینقدری خطاهام زیاد شده که دعوتم نمیکنه ... قبلا هر سال دعوتم میکرد اما حالا حسرت دیدن گنبدشو دارم ...


سلام انشاالله به زودی دعوتت میکنه بیای و انشاالله حاجت روا بشی
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
8 آبان 91 0:59
مرسی ... دعا کن دعوتم کنه... انشالله