محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره

نی نی جون مامان

اینم عکسایی که قول داده بودم

1391/8/8 0:13
349 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

میخوام عکسایی که گفته بودم را بذارم

اول عکسای نیمه تولد بابای گلت

تزیینات:

شام که الویه بود:

و عکس جشنواره زوج خوشبخت ایرانی

چون لامپهای سالن خاموش بود و فقط سن روشن بود نتونستم عکس بهتری بگیرم

مجتبی جونم تو که پیش خدایی برامون دعا کن

دوستای گلم از شما هم میخوام برامون دعا کنید

مهمونای رمهربون نظر یادتون نره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
8 آبان 91 16:38
سلام
ماشالله به این همه صبر .پست های وبلاگت و مطالعه کردم واقعا چه صبری داری. اما از حکمت خدا هم نمی شه غافل شد.
خوشحال میشم دوست خوبی مثل شما داشته باشم. مخصوصا که در جوار اقا امام رضا هستید.
در صورت تمایل اطلاع بدید اما من با افتخار لینکتون کردم.



سلام مریم جان ممنون که لینکم کردی عزیزم
منم خوشحال میشم با شما دوست بشم
صبرم یکی از نعمتهای خداست که شکر خودش به ما هم عطا کرده