محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

نی نی جون مامان

اومدی؟ نیومدی؟

1391/11/5 10:42
242 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولوی من

خوبی عزیزم ؟ الان کجایی جیگر مامان؟ چند روزه یسری علایم بارداری دارم مثل همون علایم بارداری قبلی اما خیلی زوده نمی دونم هستی یانه اما از خدا میخوام تو روبهم بده هرچه زودتر

امیدوارم همین ماه اومده باشی

مجتبی پسر گلم تو که حتما خوبی چون جات خیلی خوبه عزیزم

دلم گرفته پسرکم امروز جشن سیسمونی دختر عمه عزتته همونی که 3 هفته از تو بزرگتره و قراره من عکسای بارداری و سیسمونی عمه را بگیرم

واقعا  خیلی زیاد دلم برات تنگ شده. پسر نازم از خدا بخواه هرچه زودتر برادر یا خواهرتو بهم بده اگه ممکنه همین ماه بیاد تو دلم

تو محرم کلی دعا و نذر و نیاز کردیم 

قراره من و بابا جون اگه سال دیگه نی نی داشتیم همه اون نذر ها رو انجام بدیم

نی نی نازم بعد از داداش مجتبی من خیلی حساس شدم دیگه طاقت دوری ندارم

دوستای مهربون مجازی برامون دعا کنید که زودتر به وصال برسیم

با ارسال نظر ما رو از حضور خودتون با خبر کنید

التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمد
7 بهمن 91 13:31
سلام انشاالله که نی نی اومده تو دلت امیدوار باش و استرس را از خودت دور کن
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
8 بهمن 91 1:06
از درگاه خدا ناامیدنشو حکمتشو دریاب.
انشالله که خدا دلتو خوش کنه منتظر خبرای خوبت هستم


امیدم به خداست که منتظرم
عمو روحانی
9 بهمن 91 0:04
سلام. در جواربارگاه رضوی دعا گوی شما خواهیم بود. انشاالله خدا فرزندی صالح بهتون عنایت کنه


ممنون عموی مهربون بچه ها