محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

نی نی جون مامان

دعوت نامه

1391/10/20 10:30
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به مجتبی

سلام به همه دوستان و مهمونای خوبمون

سلم به پسر یا دختر عزیزم که قراره به زودی بیاد تو دلم

نی نی جون مامان دلم برات خیلی تنگه

دیشب بالاخره رفتم دکتر البته خانم دکتر خودمون رفته بود یه دوره ببینه و خودش نبود اما دختر عموش بود و گفت هیچ مشکلی سر راه رسیدن ما به نی نی گلمون نیست و میتونیم دعوتش کنیم

عشق مامان ناز نکن و زودی بیا تو دلم عزیزم خانم دکتر گفت اگه تا سه ماه نیومدی باید دارو مصرف کنم پس بیا زود بیا من و بابا دیگه طاقت دوری شما رو نداریم

خدا جونم از تو میخوام نی نی مو بهم بدی و ببخشی بهم خدایا فرزندی سالم به ما عطا کن و برامون حفظش کن تا بیاد بغلمون بعدش هم باز تو حافظش باش

امام رئوف این روزا ازت میخوام الان همه از همه جای دنیا میان مشهد میان اینجا تا از تو بخوان تا تو ضامنشون بشی آقای خوبی ها ضامن ما هم بشو تا این بار هم نی نی زود بیاد تو دلم هم تا آخر بارداری و بعد اون سالم و سلامت بمونه

دوستان برام دعا کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ترنم
21 دی 91 8:13
عزیزم ممنون که وبم سر زدی. شما یه ساله منتظری و من سه سال سالهای انتشارت که زیاد می شه خواه ناخواه به این نتیجه می رسی که دست و پا زدن فایده ای نداره و باید صبر کنی. و گاهی به این قضیه فکر می کنی که شاید تا آخر عمرت صدای بچه ای شبها تو رو از خواب ناز بیدار نکنه. البته امیدوارم شما به این مرحله نرسی و به زودی خدا نی نی های ناز و خوگشل مگشل بهت عطا کنه. آمیننننننننن
زینب ( مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
28 دی 91 12:36
سلام دوست خوبم...
خدارو شکر که همه چیز خوبه...
انشالله نی نی نازت صحیح و سالم زودی بیاد تو دلت وبعد هم سالم و صالح تو آغوشت


ممنون زینب جان انشاالله شما هم به زودی نی نی نازت بیاد و دلتنگی تموم بشه


خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
30 دی 91 1:26
سلام من اومدم با 2 تا پست جدید خوشحال می شم بهم سر بزنید
مامان راضیه
5 بهمن 91 14:22
سلام مامان نی نی
عزیزم غصه نخوریا
خدا رو شکر که همه چی خوبه و رو به راه
ایشالا زود زود مامان میشی عزیزدلم


منون بازم هرچی خدا بخواد
مامان محمدکیان
20 اردیبهشت 92 23:32
سلام مامان گلی. انشالله که به خوبی و خوشی و سلامتی خدا یک فرشته واست بفرسته که دلت شاد بشه.شاد شاد خدا رو واسه هر چی که داده و نداده شکر