محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

نی نی جون مامان

به یاد کربلا دل‏ها غمگین است دلا خون گریه کن چون اربعین است

1391/10/13 17:26
379 بازدید
اشتراک گذاری

اربعین

السلام علیکم یااباصالح المهدى (عج) السلام علیک یاامین الله فى ارض و حجته على عباده (یاصاحب الزمان آجرک الله)اربعین حسینی بر شما وعاشقان حسین تسلیت...!!!

سلام 

فردا اربعین حسینی است 

چهل روزه که زینب حسین و عباسشو ندیده چعل روزه که کاروان اسرا با داغ 18 تن از هاشمیان آل رسول الله و 72 تن از یاران امام حسین از شهری به شهر دیگه میرن 

چهل روزه که رباب اصغر 6 ماهشو ندیده 

حالا کاروان بعد چهل روز اولین زوار قبر پسر فاطمه اند حالا زینب با برادرش در خلوت درد دل میکنه و میگه 

تمام یاس هایت را به شام از کربلا بردم              چو برگشتم برایت یک چمن نیلوفر آوردم

   مسافر از برای یار سوغات آورد اما                    من از شام بلا داغ سه ساله دختر آوردم..

مجتبی من امسال که تو را ده روز بعد از پدر بزرگم از دست دادم فکر میکردم خیلی غم بزرگی دارم اما وقتی محرم شروع شد و یاد غم و رنج کاروان نینوا افتادم تازه فهمیدم که من هنوز قطره ای از دریای صبر زینب راهم خرج نکردم 

زینب سه پسرشو و برادرانشو برادر زاده هاشو و... را در کربلا از دست داد و بعد گفت ما رایت الا جمیلا 

من فکر میکردم خیلی صبورم که از خدایی که خودش تو را به من امانت داده بود برا پس گرفتن امانتش شاکی بودم 

خدایا منو ببخش نذار الان که داریم از این ماه عزیز میگذریم و داره صفر امسال هم تموم میشه بازم من همون انسان غرق گناه باشم خدایا کمکم کن

یا زینب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شیوا و مامان جونش
18 دی 91 2:15
انشاالله نی نی تون بزودی به دنیا میاد ..... خاله جونی منم شما لینک کردم .....