محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

نی نی جون مامان

یه مهمونی بزرگ

1392/4/18 11:30
319 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر مامانی

خوبی محمد مهدی جات خوبه مامان؟

اینروزا داری قوی میشی قدرت حرکتات زیاد شده عزیزم

عزیز دلم فردا روز اول ماه مبارک رمضانه ماه مهمانی خدا میدونی این مهمونی بزرگترین مهمونیه توی این مهمونی هیچ کس خجالت نمیکشه بیشترین لقمه را از سر سفره گشاده شده ی بندگی برداره

خدا خودش میگه سعی کنید بیشترین مصرف کننده از این سفره باشین

ما مسلمونا تو این ماه روزه میگیریم ولی من امسال به خاطر وجود یه فرشته توی دلم یعنی پسر گلم نمیتونم روزه بگیرم

مامانی با اینکه نمیتونم روزه بگیرم اما تمام تلاشمو میکنم که از این ماه بهره ببرم مامانی تو هم از خدا بخواه که بتونیم با هم از این ماه بهره ببریم

عزیزم مواظب خودت باش و این سه ماه هم محکم به دل من بچسب پسری

مهمونای مهربون سر سفره افطار از من و پسرم و همسرم هم یاد کنید

خداحافظ تا آپ بعدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان مرضیه
18 تیر 92 11:37
سلام مامانی ایشالا خدا برات حفظش کنه و به سلامتی بیاد تو بغلت قدر این روزا رو بدون خیلی بعداً دلت تنگ میشه راستی پسرم تو مسابقه شرکت کرده کد 285 رو به شماره 20008080200 پیامک بزنید لطفاً تا پسر ما رای بیاره وقتی پسر شما اومد ماهم بهش رای میدیم
فریده
18 تیر 92 11:50
امیدوارم نی نی سالم و سلامت به دنیا بیاد و لذت مادر بودن رو با تمام وجوت احساس کنی . برای ما هم در این ماه دعا کن
مامان اميرعلي
18 تیر 92 12:08
ايشالا كه ني ني تون صحيح و سالم به دنيا بياد...به وبلاگ پسر منم سر بزنيد...خيلي خوشحال ميشم اگه بهش راي بدين...با ارسال كد 347 به 20008080200...ممنون[گل
مهدی طالبی
18 تیر 92 17:24
سلام
خوبید انشالله؟
کی گفته روزه گرفتن به گرسنگی کشیدنه؟
به این حدیث از حضرت رسول اکرم صل الله علیه و آله توجهی داشته باشید:

اِذا حَمَلَتِ المَرأَةُ كانَت بِمَنزِلَةِ الصّائِمِ القائِمِ المُجاهِدِ بِنَفسِهِ وَ مالِهِ فى سَبيلِ اللّه ، فَاِذا وَضَعَت كانَ لَها مِنَ الأَجرِ ما لا تَدرى ما هُوَ لِعِظَمِهِ، فَاِذا اَرضَعَت كانَ لَها بِكُلِّ مَصَّةٍ كَعِدلِ عِتقِ مُحَرَّرٍ مِن وُلدِ اِسماعيلَ ، فَاِذا فَرَغَت مِن رَضاعِهِ ضَرَبَ مَلَكٌ عَلى جَنبِها وَ قالَ : اِستَأنِفِى العَمَلَ، فَقَد غُفِرَ لَكِ ؛


هنگامى كه زن باردار مى شود ، همانند روزه دارِ شب زنده دار و مجاهدى است كه با جان و مالش در راه خدا جهاد مى كند و هنگامى كه فارق شود ، پاداشى دارد كه نمى دانى عظمت آن چه قدر است و هنگامى كه شير بدهد ، در هر بار مكيدن ، پاداش آزاد كردن يكى از فرزندان اسماعيل عليه السلام براى اوست و آن گاه كه شيردادن تمام شود ، فرشته اى بر پهلوى او مى زند و مى گويد : «عمل را از نو آغاز كن كه بى ترديد ، آمرزيده شدى» .

خیلی التماس دعا


بله درسته آقا مهدی ولی وقتی تو این روزا بتونی گرسنگی و تشنگیش رو هم بکشی دیگه صفای دیگری داره و واقعا بیشتر میشه استفاده کرد
منیره
21 تیر 92 12:20
سلام مامان جون نی نی خیلی برات خوشحالم انشاا... سالم وسلامت باشید مادر وپسر .برای منم وباوجود کوچولوی پاکت تو وجودت دعا کنید چون من لیاقت این همه شیرینی یعنی بچه دار شدن را ندارم برای من وهمسرم دعا کنید تا خونه ی ما هم روشن بشه دلم واقعا شکسته سرم را هر ور می چرخونم همه یک موجود قشنگ دارند اما من......


سلام عزیزم انشاالله شما هم هرچه زودتر دامنت سبز بشه
نا امید نشو و توکلتو از دست نده
مامان حسام كوچولو
24 تیر 92 16:34
انشالله كه يه ني ني سالم و خوشمل و صالح به دنيا بياري مواظب خودت باش در ضمن به ما هم دعاكن
sara
26 مرداد 92 15:37
ان شا الله که نی نی تون سالم و سلامت باشه واسش دعا کردم


ممنون دوست عزیز