محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

نی نی جون مامان

برای پسرم دعا کنید

1392/5/10 18:30
684 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان خوبی؟

سلام دوستای مهربون

چند روز قبل رفتم سونو و دیروز هم رفتم پیش دکتر توی سونو نوشته بود پیلکتازی خفیف دو طرف مشهود است که من یکم نگران شدم و نمیدونستم یعنی چی؟

دکتر گفت توی کلیه های گل پسرم آب جمع شده و این ممکنه خودبه خود درمان بشه ولی ممکن هم هست که بعد تولد محمد مهدی نیاز به درمان داشته باشه

خواهش میکنم دعا کنید که اگه به صلاح پسرمه این مشکل برطرف بشه و توی اولین ماههای تولدش درگیر دارو و دکتر نشیم

خدا جونم پسرمو سالم بذار توی بغلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سارا
18 مرداد 92 22:55
سلام مامان مهربون مطالب وبلاگتون رو خوندم منم منتظر ني نيم هستم خوشحال ميشم لينك شما رو جزئ دوستام داشته باشم .نينيتون كي به دنيا مياد ؟ حيلي خوشحال ميشم تو اين حال و هوا با هم همسفر شيم يا علي
مامان حسام كوچولو
25 مرداد 92 20:09
سلام به منم در زمان بارداري هم چين حرفي زدن اما خدا رو شكر پسرم
هيچ مشكلي نداشت. اصلا نگران نباش خدا ارحم الرحمينه.
تازه به من گفتن شايد بچه ت پاهاش هم كج باشه و من خيلي ناراحت بودم اما پسرم موقع تولد هيچ مشكلي نداشت.


سلام
خدا را شکر که پسرت سالمه عزیزم
انشاالله که برای منم همین طور باشه