محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

نی نی جون مامان

عید آمد و عید آمد

1392/4/2 11:04
314 بازدید
اشتراک گذاری

سر راهت در انتظارم ..... برده هجرت صبر و قرارم ...... جز ظهورت اي گل زهرا ..... به خدا حاجتي ندارم
کجايى اى هميشه پيدا از پس ابرهاى غيبت؟

سلام عزیز دل مامان خوبی گل پسرم

محمد مهدی جات خوبه

مامانی عیدت مبارک فردا ولادت امام زمانمونه و ما این روز قشنگو جشن میگیریم و یکی از بزرگترین عیدهای ماست و البته اسم شما هم به اسم این امام بزرگه

دوستان خوب سلام امیدوارم خوب باشین عیدتون مبارک

پسرم این روزا برات  حسابی خرید میکنم تا انشاالله همه دوسایل لازمتو بخریم و آماده تولد شما بشیم

دیشب رفتم بازار و برات عیدی هم خریدم پسرم برات یه دفتر خاطرات قبل و بعد تولد خریدم که انشاالله برات خاطراتتو بنویسم و سالها بعد که بزرگ شدی بهت بدم

خدا جونم مواظب امانتی که به من دادی باش من از این کار عاجزم

خداحافظ پسرم

خدا حافظ مهمونای مهربونمون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهرا خانمي
4 تیر 92 12:19
سلام خانم اين جمله: خدا جونم مواظب امانتی که به من دادی باش من از این کار عاجزم با بند بند وجودم درك مي كنم. از وقتي كه ني ني اومده تو دلم، خيلي احساس عجز و ناتواني مي كنم در برابر خدا. انگار پيش چشمم دارم مي بينم كه زندگي خودم و ني ني به كوچكترين اشاره‌ي او بسته است... واقعا خدا بزرگه و ما اصلا پيشش به حساب نمي يايم!
مامان ساتیار
6 تیر 92 1:16
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com
مامانی آرتین
16 تیر 92 10:00
عزیزم انشاا... نی نیه گلت رو به سلامتی در آغوش بگیری. راستی خاله مهربون آرتین کوچولوی ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده.خوشحال میشیم اگه بهش رای بدین.برای کمک به برنده شدنش با هر سیمکارتی که در دسترس دارین لطفا عدد 398 رو به شماره 200 8080 2000 اس ام اس فرمایید.بینهایت ممنونم بهمون سر بزن عزیزم
مامان الینا
18 تیر 92 15:17
سلام عزیزم انشالله دوران بارداری ارامی رو سپری کنی و به سلامت مامان بشی