محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

نی نی جون مامان

خونه جدید مبارک

1391/11/9 15:42
267 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

عشق مامان خوش اومدی به دلم

امروز یه بیبی چک استفاده کردم و یه خط پر رنگ و یه خط کم رنگ داشت و این یعنی نی نی من تو دلمه کمرنگ بودن خط هم به خاطر این بود که خیلی زود بی بی چک استفاده کردم

خدایا شکرت به خاطر هدیه کوچولویی که به ما دادی خودت تا آخر نه ماه حفطش کن تا بیاد بغلم و البته بعد از اون هم باز محتاجیم برای نگهداریش خدا جونم

دوست جونا برام دعا کنید که نی نی سالم باشه و به سلامتی بیاد بغلم

مجتبی خوبی پسر گلم

پسر نازم جات که میدونم خیلی خوبه دعای تو هم که مستجابه پس از خدا بخواه خواهر یا برادرت سالم بیاد بغلم عزیزم

التماس دعا از همه بازدید کننده ها دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان رادین
9 بهمن 91 16:09
خداروشکر عزیزم
مراقب خودت و تو دلیت خیلی باش
و من هم از ته ته دلم از خدای مهربون می خوام که یه نینیه ناز بهتون بده ...
با آرزوی بهترینها برای تو دویت عزیزم


ممنون دوست عزیزم
مرداد
11 بهمن 91 11:19
مبارکت باشه محدثه عزیز. برای من هم دعا کن.امروز عصر میخوام برم آزمایش خون. سری پیش از دست دادم بارداری ام رو و نگرانم.


سلام عزیزم انشاالله که شما هم بارداری و این بار نی نی تا آخرش میمونه و به سلامتی دنیا میاد