محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

نی نی جون مامان

اولین ویزیت

1391/11/14 9:14
221 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی ناز من

چهارشنبه رفتم پیش خانم دکتر وقتی سنتو گفتم تعجب کرد که چه زود متوجه حضورت شدم آخه تازه 4 هفته بود و من چندروز قبلش متوجه شده بودم البته ایا به خاطر این بود که شما خیلی زود خودتو نشون دادی خانم دکتر یه آمپول و چندتا شیاف برای جلوگیری از فرار شما و چندتا قرص ب6 برای ویار کمی که دارم داد قراره تا ماه بعد که میرم برای کنترل یه سری آزمایش انجام بدم تا مطمئن بشیم شما سالمی

انشاالله که به سلامتی بیای بغلم

از دوستا خوبمون میخوام برای سلامتی شما دعا کنن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

معصومه
19 بهمن 91 16:38

برا نی نی زرنگ.که زودی اعلام وجود کرده...


ممنون خاله جون
مرداد
6 اسفند 91 0:46
محدثه جون الهی قلب نی نی گلت مثل دل مهربون خودت به تپش دربیاد و زندگی توش جریان پیدا کنه. برات دعا می کنم عزیزم


ممنونم دوست مهربونم انشاالله شما هم بزودی خبر بارداری تو بدی عزیزم
سجاد
6 خرداد 92 0:15
پیش منم بیا ... منتظرم