محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

نی نی جون مامان

لا یُمکِنُ الفِرارُ مِن عِشقِ الحُسَین (علیه السلام)

1391/8/24 13:43
971 بازدید
اشتراک گذاری

پاکنویس شعرهایت هم برایـم یعنی وقت پرواز
پرواز تا تــو
تا حسیــن....
چه میشود با دلــم نمیدانم
انقدر فهمیده ام
مینویسم هر آنچه تو بخواهی ایهاالعـزیز.....
................

 

راستی آقا انگشتانم هم تشنه اند...تشنه لمس شبکه های ضریحتان

سلام پسرکم

فردا اول محرمه شروع سال قمریه اما با یه داغ بزرگ شروع میشه داغی که بعد از 10 هزار سال هم تازه است چه برسه به الان که هنوز 1400 سال گذشته .

مجتبی روز دهم این ماه یکی از بهترین بنده های خدا را به شهادت رسوندن امام و رهبر خودشون را به همراه تمام مردان خانواده و همراهانشان کشتن .

نه تنها مردان که نوجونان وحتی شیرخوار شش ماهه امام را هم .

و همه با لب تشنه شهید شدند چون دشمن آب را بر ایشان بسته بود.

علی اصغر امام را هم با لب تشنه به شهادت رساندن

اصغر روی دستان امام بود که حرمله تیری به گلو کوچکش زد

حالا من بیشتر از قبل میتونم شدت این فاجعه را بفهمم میتونم بفهمم که رباب چی کشیده امسال بیشتر برای صغر شش ماهه اشک خواهم ریخت چون حالا کمی از احساس مادری در وجودم هست حالا منم مجتبی ام را از دست دادم

اما نه نمیتونم درک کنم هنوزم نمیتونم من فقط 2 ماه تو را توشکمم حمل کردم تو را ندیدم در آغوش نگرفتم شاهد رشدت نبودم من فقط تو را از دست دادم هنوز همسر مهربان و دوست داشتنی در کنارم دارم

خدایا تو این ماه ازت یه خواسته دارم

اللهم ارزقنا ذریه طیبه صحیحه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
24 آبان 91 14:06
سلام ایام سوگواری امام حسین (ع)رو به شما پیشاپیش تسلیت می گم