محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

نی نی جون مامان

سال نو با تاخیر مبارک

1392/1/4 22:21
333 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم شایدم پسرم سلام

سلام به همه مهمونای گلمون

سال نو همه مبارک

عزیز دلم ببخش که انقدر دیر برات پست گذاشتم آخه 25 اسفند اسباب کشی داشتیم و تا امروز نت قطع بود اما یه خبر خوب دارم برات جیگر مامان خونه جدیدمون 2 خوابه است و یه اتاق هم برای شما داریم همه چیز را داریم برای حضور شما محیا میکنیم شما فقط منو محکم بگیر و پیشم بمون تا انشاالله به موقع بیای بغلم

عزیزکم کم کم داری خودتو نشون میدی یه کم شکمم اومده بالا حالت تهوعهام هم کمتر شده هرچند از اولم زیاد نبود

راستی موقع اسباب کشی بابایی به مامانی گفت که شما اومدی تودلم تا بیشتر هوای منو داشته باشن و یه وقت شما اذیت نشی حالا دیگه همه از حضور شما باخبر شدن برای بعد تعطیلات هم من باید برم سونوی ان تی تا از سلامت شما مطمین بشیم و شاید مشخص بشه که گل دخملی یا پسملکی لطفا همکاری کن و بگذار دکتر ببینه که شما دختری یا پسر چون من و بابا عجله داریم بدونیم عشقمون چیه و بریم براش وسایلشو بخریم

خدایا مواظب نی نی تو دلم باش

دوستای مهربون برام دعا کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نیر
4 فروردین 92 22:27
سلام مامانی عزیز..پستتو خوندم و خیلی ناراحت شدم...منم با کلی زحمت توسط آی وی اف باردارشدم و تا حالا 5تا فرشته از دلم پرکشیدنو رفتن..اینبار هم 2تا فرشته تو دلم هستن ،فردا میرم آزمایش برای موندن نی نی هام دعا کن...منم برات دعا میکنم..


سلام عزیزم انشاالله که این بار حتما مامانی عزیزم و نی نیای نازتو بغل میگیری تو هم دعا کن که این بار نی نی من سر ایستگاه خودش پیاده بشه
فندق
9 فروردین 92 22:43
نیر
14 فروردین 92 15:25
سلام مامانی عزیز...ممنون که بهم سرزده بودین..متاسفانه نی نی های من بازم برگشتن به همون بهشتی که اومده بودن... خوب این خواسته ی خدابوده و من میخوام امتحانمو خوب پس بدم....خیلی خیلی دعات میکنم...انشالله نی نی قشنگت بسلامتی سر ایستگاه آخرش پیاده بشه و بیاد تو بغلت...
مامان حسام كوچولو
14 فروردین 92 16:55
ستاره بختتان بالا سپیده صبحتان تابناک سایه عمرتان بلند ساز زندگیتان کوک سرزمین دلتان سبز سال جدید مبارک