محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

نی نی جون مامان

سونوی ان تی

1392/1/18 15:02
309 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی گل مامان

سلام مهمونای عزیز و مهربون

دیروز رفتم سونوگرافی خدا را شکر حالت خوب بود عزیزم فقط طول دهانه رحم من کوتاه بود و دکتر گفت باید سرکلاژ کنم تا شما سر نخوری بیافتی عزیزکم

یه کم نگران بودم اما وقتی تحقیق کردم نگرانی ام کم شد انشاالله شنبه میرم بیمارستان برا عمل تا انشاالله مطمین بشم که تا آخر جات خیلی خوبه

بابایی دیروز شما رو دید انقدر ذوق داشت که شما رو دیده حرکتاتو دیده بود قربونت برم انشاالله به موقع بیای بغلمون و ما هم لذت مادر و پدر شدن را بچشیم

دوستای مهربون برام دعا کنید که این مرحله هم به خوبی بگذره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان حسام كوچولو
19 فروردین 92 10:01
انشالله به سلامتي . مراقب خودت باش
نیر
20 فروردین 92 18:05
برات دعا میکنم ...انشالله بسلامتی نینی تو بغل میگیری عزیزم...


ممنونم دوست مهربون
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
22 فروردین 92 16:57
سلام خیلی ها سر کلاژ میشن ... جای نگرانی نیست ... مامان نی نی ناهید هم سرکلاژ شد الان 5 روز امیرعباسشو بغل کرده .... mamannahid.niniweblog.com
نیر
22 فروردین 92 18:55
ممنونم عزیزم...برام دعا کن منم مثل تو زود زود مامان بشم...


انشاالله