محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره

نی نی جون مامان

خداحافظ نی نی نازم

1391/6/21 1:16
462 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

چند وقتی نی نی سایت تعطیل بود نتونستم از اتفاقات بگم

شنبه گذشته ١١ شهریور سومین سونو را رفتم که بازم گفت سن جنین ٦ هفته و ٣ روز اما درستش ١٠

هفته و یک روز بود و جز ساک بارداری چیز دیگه ای دیده نشد و این یعنی اینکه دیگه نی نی من زنده نیست

و باید سقط بشه روز سه شنبه رفتم بیمارستان و کورتاژ کردم و این بود سر انجام این بارداری من و اون همه

ذوق برا مثبت شدن آز بتا و حالا ...

خدایا کمکم کن به من صبر بده و زود تر فرشته ام را بهم بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

سارا
21 شهریور 91 16:18
سلام خیلی متاسفم .انشالله که به زودی یه نی نی سالم و صالح بیاد پیشتون
فاطمه
21 شهریور 91 18:56
دوست خوبم توکل به خدا خیلی ناراحت شدم صبر داشته باش حتما حکمتی داشته
سارا
22 شهریور 91 16:33
خیلی وقت پیش شما رو لینک کرده بودم و بهتون سر میزدم اما خاموش
اما ایندفعه که اومدم خیلی ناراحت شدم


سارا جون ممنون که منو لینک کردی عزیزم
اینم خواست خدا بود فقط برام دعا کنید که باهاش کنار بیام


مهدی طالبی
26 شهریور 91 3:37
سلام ممنونم که سر زدید ولی خیلی ناراحت شدم که موجب ناراحتی تون شدم با وبلاگم نگران نباشید خداوند گر ز حکمت ببندد دری ز رحمت گشاید در دیگری انشالله که خدا بهتون خیر بده و عاقبت به خیری
kiyanaz
30 شهریور 91 23:14
از صمیم قلبم برات آرزو میکنم انتظارت هر چه سریعتر تموم شه ویه فرشته مهمون خونتون شه
مامان ريحان جيگر
8 مهر 91 22:26
حتما خير و صلاحي در كار بوده. انشاءالله كه به زودي ني ني ناز شما هم مياد تو بغلتون
جيگر مامان
9 مهر 91 9:23
سلام عزيزم فقط ميتونم بگم توكل كن انشالاه خيره
جيگر مامان
9 مهر 91 9:24
سلام فقط ميتونم بگم توكل كن حتما مصلحتي بودههههههههههه
زینب مامان امیر عباس
14 مهر 91 15:35
سلام خیلی ناراحت شدم ... حتما حکمتی توش بوده ... اگه جای من بودی که انشالله هیچ وقت نشی چگار میکردی ... بچه یک روزم در کمال ناباوری بعد اون همه سختی که کشیده بودم فرشته شد رفت پیش خدا... انشالله خدا بهت یه بچه سالم و صالح بده به حق خودش
مهدی طالبی
16 مهر 91 19:54
سلام ممنونم که مجدد سر به وبلاگم زدید همونجا براتون پاسخ نوشتم اگه دوست داشتید تشریف بیارید اینجا http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=8831 التماس دعای فراوان سلام برسونید یا علی و خداحافظ
خاطره
19 مهر 91 15:08
سلام عزيزم....خيلي ناراحت شدم.....اما اميدورام كه خيلي زود دوباره خداي بزرگ يك نيني ناز و سالم بهت بده......تو ي هر كار خدا حكمتيه...پس عزيزم...بپذيرش و منتظر باش....برات دعا ميكنم
مامان ابوالفضل
22 مهر 91 6:53
سلام عزیز.خوبی؟خیلی ناراحت شدم چون منم این روزارو فهمیدم و برام اتفاق افتاده .توکلت بخدا باشه.موفق باشی.
فری(شکلات مغزدار)
27 مهر 91 0:30
سلام من امشب با وبلاگت اشنا شدم عزیزم توکلت به خدا باشه.خوش به حالت که به امام رضا نزدیکی.برات ارزوی موفقیت می کنم.ایشالا خدا خیلی زود جاشو برات سبز می کنه نگران نباش