محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره

نی نی جون مامان

بدون عنوان

1391/7/22 4:12
320 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی دوباره

این مدت میومدم و سر میزدم اما نمیدونستم چی بگم ولی الان یه حرفایی دارم

من از اول خیلی خوب روحیه ام را حفظ کردم و اصلا جلو دیگران گریه نکردم و به مامانم و خواهر کوچیکم

روحیه میدادم فقط یکی دوبار تو بغل همسر عزیزم گریه کردم و چند باری هم پیش آقا امام رضا تقریبا

خودمو خالی کردم اما هنوز یه کم حساسم امیدوارم خدا صبرمو بیشتر کنه ازنظر جسمی هم متاسفانه

با اینکه دوران بارداری خیلی کوتاه بود اما خیلی ضعیف شدم که الان دارم خودمو تقویت میکنم

و بعد از گذشت تقریبا چهل روز از سقط الان به یه سری از حکمت های این اتفاق  پی بردم

و از خدا میخوام یه زمان مناسبتری که به صلاح باشه و من و همسر مهربانم آمادگی و لیاقت مادر و پدر

شدن را داشته باشیم یه هدیه آسمونی دیگه به ما بده

خدایا شکرت به خاطر همه اون چیزایی که به من دادی و اونایی که ندادی چون به صلاحم نبود

ازت میخوام فرشته آسمونی منو زمانی زمینی کنی که ما لیاقتشو داشته باشیم و به ما فرزندی صالح و

سالم عطا کنی و اونو سرباز امام زمان قرار بدی

زمانی این فرشته را به من بده که بتونم اونو همون جوری تربیت کنم که خواست خودته

خداجونم ازت میخوام که دامن تمام پدر و مادرهای منتظر سبز بشه

از دوستان هم تشکر میکنم که این مدت منو تنها نذاشتن و ابراز هم دردی کردن امیدوارم همیشه سربلند

باشین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی
22 مهر 91 6:36
سلام عزیزم خوبی؟ ایشالا به حق امام زمان زودی مادر بشی به وبلاگ پسر توراهی منم سری بزن خوشال میشم
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
24 مهر 91 0:55
سلام ...خوشحالم که بهتری... خیلی خوبه که ماشالله این همه روحیه داری و درک و فهمت بالاست ...انشالله خدا بهت فرزندان سالم و صالح بده به حق اما رضا...این دعای من برای دوستامه


سلام زینب جان ممنون امیدوارم شماهم صاحب فرزندانی نیکو بشی که سرباز امام زمان باشن
مهدی طالبی
24 مهر 91 21:34
سلام
خوبید انشالله؟
مطمئن باشید کار خدا بدون حکمت نیست
یک خبر هم از بنده بشنوید شاید خوشحال بشید
اگه خدا بخواد دارم عقد می کنم
اگه برای عید غدیر می تونید تشریف بیارید اصفهان خیلی خوشحال می شم شما هم تشریف بیارید عقدم
سلام خدمت همسرتون برسونید
التماس دعای فراوان
یا علی و خداحافظ

سلام آقامهدی بهتون تبریک میگم خیلی خوشحال شدم انشاالله همسری نیکو نسیبتون بشه

شبنم
2 آبان 91 18:59
سلام عزیزم توام مثله من منتظری؟
ایشالله خدابهمون نی نی سالم بده دوست داشتی لینک کن


سلام شبنم جان منم منتظرم اما اینم میدونم که باید تا چند ماه دیگه حتما صبر کنم و انتظار بکشم