محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره

نی نی جون مامان

آتش زند به قلب همه سوز داغ تو ای یادگار فاطمه حجت نهم

1391/7/25 10:48
376 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جون

شهادت پسر ولی نعمت ما مشهدیاست آقا جون اول به شما و مهدی فاطمه تسلیت میگم بعد به همه

مسلمونا . تعجیل در فرج امام زمانمون را از خدا میخوام و داشتن فرزندی صالح و سالم

عزیز دل مامان میدونم داری یه جای خیلی بهتر از دل و آغوش من رشد میکنی

میدونم پیش خدا خیلی خوبه و بهت خوش میگذره پسرم(آره جنسیتش هم مشخص شده تو آزمایشها)

عزیزم منو بابا برات یه اسم قشنگ انتخاب کردیم اونم اینه: مجتبی

امیدوارم تو از خدا بخوای که یه فرشته خوب و سالم دیگه را مهمون خونه ما کنه

میدونی که پسر عموت ده روز قبل از آسمونی شدنت زمینی شده و الان حدود 50 روز که مهمون مامان

و باباشه چند شب پیش دیدمش و از ته قلب برای سلامتیش دعا کردم اما خیلی خیلی دلم برات تنگ

شد

مجتبی مامان خیلی دلم برات تنگ شده

این روزا با بابا جون تصمیم گرفتیم دوتایی انقدر به هم محبت کنیم تا کمتر جای خالی شما را حس کنیم

اما مگه میشه جای خالی یه فرشته پاک و معصوم مثل شما را حس نکرد

در راستای همین تصمیم دیشب برا بابا جون نیمه تولدشو جشن گرفتم (البته چون شب شهادت بود

سعی کردم یه جوری باشه که بی احترامی نباشه)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)